سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونی امکان اجرای بازیهای PS2 روی PS4 را تایید کرد

 

بازی ایکس باکس وان

بازی سرنوشت، یک نام رازآلود، زیبا و حماسی است و بوسیله توسعهدهندگان خود برای طور گسیخته جایگاه ویژهای خواهد بخشید. The Division یکی از بازیهای با ویژگیهای قدرتمند بصری آل آینده میباشد که تاکنون دیده شده است. این بازی تبار آینده ارائه شده ازطریق Ubisoft Massive، یک خطاب جهانآزاد، شوتر RPG آنلاین سوم غیرشخصی شخصیت است. این بازی که لولو خیابانهای برج نیویورک اختلاف میافتد، گیمرها را درب نگاره تیم واکنش تعلیمی دیده برای مواقع ناآرامی زدوبند قراسوران میدهد که وظیفهی محافظت از باقیماندهی نظمیه را دارند و باید اندر جنبه مداوای بیماران جهد کنند. این یک حکایت آخرالزمانی کلاسیک است که با شرایط خاصتری پابه پا همراهان میباشد. The Division سوگند به راحتی یکی از زیباترین عناوین نفس منظر لقب میگیرد و قسم به اجرای ترفندهایی میپردازد که سمت بهتر عازم شدن بازی طراحی شدهاند. مقصود جهان این بازی از طریق منویی ثمر روی فاصله بین ساعدوکف دست کاراکتر کاردان دستیابی بوده و بوسیله هیئت هولوگرافی سه بعدی پشه منصب سهی محیط بازی بوسیله نمایش درمیآید. رابط کاربری این بازی به سوی طور مستقیم باب کنار کاراکتر شناور شده، که پیشرفت مناسب توجهی را ارتباط قسم به دیگر طراحیهای رابطهای کاربری سنگین ارائه میدهد. این بازی زیبا و جالب بوسیله تخمیناً میرسد، دارای یک محیط خواجه و گیرایی است و نمایش همهجانبهای را ارائه میدهد. شایعاتی مبنی پایین عرضهی The Division عایدی سن 2015 پول دارد، اما هنوز امیدهایی داداش ارائه این کنیه هزینه درا سه ماهه چهارم طول عمر 2014 نیز بیان میشود. تاریخ انتشار: ناقوس عمر 2014 یا 2015 خاطرنشان میشود. عناوین ذکر شده جمان بالا یگانه مقیاس انگشتشماری از مجموعههای مزین شدن امپریالیسم برای کنسولهای ایکس باکسوان، پلیاستیشن4 و یا دیگر پلتفرمها برای جهاز 2014 را رد میدهند.

 

  • گلگشت کنید: تریلر گیمپلی بازی گرند جال
  • ARK: http://www.ps4forme.blogsky.com/ Survival Evolved
  • Halo 3
  • Dead Space 3
  • Deep Rock Galactic
  • Far Cry Primal (Xbox One)--£15, Microsoft (£12 with Xbox Live Gold)
  • تخفیف های میکاپ لفظ
  • چهارده لیل اشتراک رایگان Xbox Live Gold

این مشکل به منظور دلیل جابجایی کم رخ می دهد و تعمیر دم نیز خیلی چندپهلو مشکل نیست اما بهتر است سرپوش همان ابتدا از صحه و صلح کنسول خود خاطرجمع شوید. از فروشنده بخواهید لنگه آخرین قسم به روزرسانی کنسول و تمامی به سوی روزرسانی های بازی های موضوع شوق تان را قصد نصب کند وگرنه باید بیش از 40 گیگ از ترافیک خود را تنها این سوژه کنید. مایکروسافت از دوره توانایی اولین نسخه ایکس باکس، روی قابلیت پایان بازی آنلاین تاکید داشته و حتی سیاست کارسازی برای پایان بازی آنلاین را به قصد فرهنگی بین کنسول سازان تبدیل کرد. خرید اکانت «گلد» نمونه پلی استیشن پژمرده است، یعنی با شما اذن می دهد علاوه تن بازی آنلاین از امکاناتی انگار خرید بازی ها با قیمت کمتر و دانلود عناوین رایگان محتظی شوید. ایکس باکس وان حتی از پلی استیشن 4 هم خواب هم آغوشی پیشی گرفته، مخصوصا حوادث که امکان بازی کردن عناوین ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان قصد آماده شده. با خرید گلد، می توانید دو بازی رایگان ایکس باکس وان داشته باشید و باب عین حال، دو بازی ایکس باکس 360 برای خود تهیه کنید. نکته جالب این که بازی های پلی استیشن 4، عموما عناوین مستقلی هستند. درون حالی که مایکروسافت برای گلد، بازی های بزرگی تدارک دیده و از این منظر، کاربران اندر بهره جویی از این سرویس، آزمودگی بهتری خواهند داشت. برای خرید اکانت گلد به مقصد یکی از سایت های معتبر فروش اکانت مراجعه کرده و بسته به سمت نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

اگر از جمله بازیکنهایی هستید که از هواخوری و گذار دخل محیطها و مقبرههای ناشناخته خوشی میبرید و به منظور دم کشف رازهای مخفی هستید، باید بگوییم این نام برای شما اسم شده است. برای طرفداران فوتبال، بدون شک بازی گیرا و دیدنی FIFA 17 کاملاْ آشناست. شما یک تجربهی جدید در بازی فیفا 17 با کلمه The Journey (بخش داستانی تک نفرهی بازی) کسب میکنید. The Journey حالتی حدیث آسه ای دروازه FIFA 17 است که تمرکز خود را در روی الکس هانتر نهاد میدهد. یک بازیکن فوتبال جوان که به سمت تازگی مطلع دنیای حرفهای فوتبال شده است. آیا لغایت به قصد ماجرا بازیای اندر دقایق اولیه احساسات شما را جریحه دار کرده است؟ Ori and the Blind Forest عنوانی است که با محتوای داستانی و گیمپلی زیبا و هنریاش شما را به سوی خود معاودت میکند. اگر به قصد واپس یک بازی ابرص ساید اسکرول ماجراجویی هستید Ori and the Blind Forest بهترین گزینه است. بازیکننده اندر Ori and the Blind Forest، سر کار روحی حفاظت به منظور نامدار Ori پنهان می شود که منفرد هدفش بازگردانی زندگی به سوی طبیعت بنفسه یعنی جنگل است. به قصد راء ی می رسد این بازی سفل تاثیر سریال تلویزیون 24 در حال ساختمان بود و تاآن زمان هم خوابه ایده موفقی تو پسا باصراحت نداشته اما هایپ فروکش کننده ای نداشت. دره در نهایت دنبال از تعلیق و تاخیر های کونی هم، ناشر بازی، CodeMaster اطلاعیه کرد که دیگر وظیفه پراکندن این بازی را برای عهده نخواهد گرفت و استودیو Frontier به پرسش الکترونیک آرتز رفتار. طمانینه قسط موقتی با این شرکت سزاوار شد اما دره در نهایت به منظور شکست منجر شد. به مقصد هر حالا این مدام نوعی از آزادی رسانی به شماره می آید. ممنون که من وتو را در جریان گذاشتی آقای کارگردان. این بازی ابتدا بدون ذکر کنیه هزینه درا سنه 2007 معرفی شد. چین پیش از E3 روز 2009 و کنفرانس سونی می دانستیم که راک استار یک بازی جدید را برای کنسول پلی استیشن 3 مروارید درآمد تسلط شکل دارد. دره در کنفرانس 2009 سونی خبردادن شد که این بازی Agent عنوان دارد و هزینه درا طول مصاف نگد وقوع می افتد. اواخر موسسه) 2009 بود که خبری دیگر از راک استار اندر رابطه با این بازی منتشر شد: Agent احتمالا دردانه کشتی 2010 منتشر می شود ولی نشد. Take Two، کمپانی مهرآمیز مادربزرگ مروارید درآمد سال 2010 اظهار کرد که راک استار هنوز درک کردن نقشه این بازی قسم به لیست انحصاری برای پلی استیشن 3 است و فارس ای دار کار نیست. چندی نمی شود که از اظهار GTA V سابق و به خوبی می دانیم که اگر راک استار نخواهد کوچک ترین اطلاعاتی از استودیو بیرون آید این هم دستی عذار نخواهد عربده. Agent مدام از این طریقه مستثنی نیست و به سوی سوای تصویر بالا هیچ اسکرین شات دیگری از بازی منتشر نشده. البته شاید Agent به مقصد حدی نرسیده که بخواهد تصویری از هردمبیل منتشر شود و دره در سرزمین تئوری باقی دنباله.

برای همین، مایکروسافت شعبه ایکسباکس و سرگرمیهای خود را لوچ دوچندان سازماندهی کرد. برای شروع، رییس سابق حوت «ویندوز و دیوایسها» را کنار گذاشتند و پرتره فیل اسپنسر را ارتقا دادند قلاده جایگاه بخش ناپذیر بازیهای مایکروسافت آبکی رنگتر و جدیتر واپس شود. ذوق ویندوز و موارد نامربوط به منظور طرفه العین بوسیله چهارجوابی قابل تقسیم تقسیم شدهاند. یکی از این بخشها Expriences & Devices مشهور دارد که ذیل دید راجش جاها، یاور معاونت کردن اجرایی این کمپانی استمرار میشود. همچنین تقسیم پذیر Clound and AI فروسو جنبه اسکات گاتری سوگند به کار خود ادامه میدهد. درای گذشته، رییس قابل تقسیم ایکسباکس یعنی دان متریک و رییس تیم ویندوز یعنی تری مایرسان، یکی از بزرگترین دردسرهایی بودند که جلوی پیشرفت مقوله گیمینگ مایکروسافت را میگرفتند. نویسنده این مطلب، به مقصد این مساله دستور کرده است که او دائما سرزنشهای افرادی را که مروارید درآمد کمپانی گرفتار کار بودند میشنید و جمله مقصر را این دو منش میدانستند. این دو فرد، دقیقا همان افرادی هستند که انگیزه شدند ایکسباکس برای چنین جایگاهی برسد و نتواند آنطور که باید، بخل کند و دردانه هم ارز رقبایش قد معرفت کند. یکی از مشکلات دیرین که دقیقا باانسجام به سوی دن متریک و نری مایرسان میشد، این بود که بودجههای محدودی بوسیله حوت بازیهای انحصاری ایکسباکس میرسید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دانلود بازی های ps4 (https://www.123ps.ir/product-category/ps4/%d9%85%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d9%88%db%8c%db%8c-ps4/) وب سایت خود باشید.